Квадроцикл
OUTLANDER MAX XT 650

Створені для забезпечення неперевершених ходових якостей в умовах бездоріжжя, нові квадроцикли Outlander MAX XT 2019 року мають ширшу підвіску FOX переробленої конструкції, що дозволяє максимально скористатися потужністю легендарного двигуна Rotax й забезпечує тягове зусилля до 750 кг.

від 14 000 €
 
 Додати до порівняння
Вся представлена на сайті інформація, що стосується вартості товару, носить інформаційний характер і ні за яких умов не є публічною офертою, яка визначається положеннями (ст. Ст. 633, 641, 642 і гл.63 Цивільного кодексу України). Точну інформацію про вартість товару Ви зможете отримати від менеджера по електронній пошті або по телефону. Оплата в гривнях за комерційним курсом на день оплати.

Здвоєний з V-подібним розташуванням циліндрів двигун Rotax

Напишіть власну історію Rotax

62-сильний здвоєний з V-подібним розташуванням циліндрів двигун Rotax 650. Конструкція квадроциклів Outlander забезпечує передавання всього доступного крутильного моменту на землю, характеризуючись високою чутливістю механізму відкриття дросельної заслінки, характерним рикаючим звуком під час запуску й потужною силою, що часом здається невичерпною. Нова електронна система інтелектуального керування дроселем (iTC) з трьома режимами їзди забезпечує плавну та передбачувану їзду. Двигуни Rotax можна побачити в будь-якому куточку світа – і це не порожні слова!

Тридіапазонна динамічна система рульового керування з підсиленням (DPS)

Контроль на кінчиках пальців

Відчувайте бездоріжжя як ніколи раніше з тридіапазонною динамічною системою рульового керування з підсиленням (DPS), яка забезпечує зручне підсилення рульового керування, ступінь якого залежить від швидкості транспортного засобу. Вона також передбачає зростання ступеня підсилення рульового керування на низьких швидкостях для полегшення керування та його зменшення на високій швидкості для забезпечення максимального «відчуття дороги». Є можливість вибору між трьома режимами залежно від умов їзди.

Передня та задня підвіски повністю переробленої конструкції

Для підкорення нових вершин

Найважливіше вдосконалення на квадроциклах Outlander на сьогоднішній день, націлене, насамперед, на те, щоб забезпечити якомога вищу якість їзди. Починаючи від A-подібних важелів дугоподібної конструкції передньої підвіски зі стабілізатором поперечної стійкості та колісних дисків переглянутої конструкції для забезпечення ширшої колії й більш упевненого керування, і закінчуючи незалежною задньою підвіскою для усунення ефекту проковзування й змін кута розхилу, що забезпечує неперевершений контроль вертикального руху коліс замість нестійкого метеликоподібного коливання. Таким чином, ми маємо оптимальну комбінацію потужності двигуна Rotax, найкращого зчеплення з поверхнею і передавання потужності на колеса.

Лебідка WARN на 1361 кг з роликовим тросоукладником

Ніяких простоїв

Ця потужна лебідка на 1361 кг входить до заводської комплектації квадроциклів і здатна поратися з найважчими ситуаціями, будучи незамінним інструментом для вирішення різноманітних проблем під час полювання, сільськогосподарських робіт або просування місцевістю, вкритою вибоїнами з вологою багнюкою, який також стане в нагоді, коли вам знадобиться витягнути з халепи ваших друзів.

Ергономічні характеристики забезпечення комфорту для пасажира

Максимум можливостей і вільного простору

Як і всі інші характеристики на квадроциклах Outlander, сидіння конфігурації MAX створено не просто так: у поєднанні з ергономічними багатопозиційними ручками керма й піднесеними підніжками воно забезпечує підвищений комфорт під час тривалих поїздок, а пасажирське сидіння, що складається за лічені секунди, дозволяє значно збільшити вантажомісткість.

Безступінчаста трансмісія (варіатор)

Вмикається і мчить

Надійна технологія безступінчастої трансмісії (варіатора) забезпечує плавне чутливе перемикання передач у потрібний момент. Для зручності використання ви можете покластися на функцію гальмування двигуном, що допомагає уповільнити рух під час їзди вниз схилом.

Рама просторово-трубчастої конструкції (SST)

Надійні ходові якості

Все, що ми робимо, випромінює якість, фундаментом якої є рама нового покоління просторово-трубчастої конструкції (SST) з оптимізованою геометрією контакту з поверхнею, що не має аналогів у галузі. Ця ефективна рама зварної сталевої конструкції є поєднанням прогресивних виробничих технологій і оптимізованої геометрії контакту з поверхнею для забезпечення підвищеної структурної міцності, покращеної зносостійкості й точної керованості.

26-дюймові шини ITP Terracross і 14-дюймові литі алюмінієві колісні диски

Колісні диски та шини преміум-класу

Маючи функціональні характеристики, що не поступаються їхньому чудовому зовнішньому погляду, 14-дюймові (36 см) литі алюмінієві колісні диски зі зменшеною непідресореною вагою та підвищеною міцністю оснащені зносостійкими 26-дюймовими (66 см) 6-шаровими шинами ITP Terracross з малюнком протектора, що забезпечує комфортну їзду й міцне зчеплення з поверхнею в умовах позашляхової їзди.

Різні варіанти забарвлення (включаючи «камуфляж») й зносостійке покриття

Колір чи камуфляж?

Навіть елементи зовнішнього оздоблення виконані на совість: міцні панелі з висококласного фарбованого пластику надають квадроциклам Outlander чудовий зовнішній вигляд й здатність успішно протистояти зносу та пошкодженням. До того ж, завдяки унікальній технології виробництва, ці пластикові панелі надовго зберігають покриття і є стійкими до подряпин. А пропоноване за додатковим замовленням камуфляжне покриття Mossy Oak Break-Up Country преміум-класу, яке наносять за технологією вологого занурення, має розкішний зовнішній вигляд і такі ж чудові характеристики. Іншими словами, ви отримаєте саме те, на що очікували!

Стандартні характеристик для виконання важких робіт

Готовий до негайного виконання робіт

З найбільшим у галузі тяговим зусиллям 750 кг, переднім та заднім багажними стелажами з точками кріплення системи LinQ й багатофункціональною приладовою панеллю квадроцикл Outlander стане вашим головним помічником під час виконання робіт і відпочинку.

Специфікації

Двигун 650
Приводний механізм Привід на 2 або 4 колеса з автоматичною системою блокування переднього диференціала Visco-Lok
Підсилювач рульового керування Тридіапазонна динамічна система рульового керування з підсиленням (DPS)
Колір
W Ширина 121.9 см
L Довжина 238.8 см
H Висота 135 см
WB Колісна база 149.9 см
GC Кліренс 27.9 см
W Ширина 121.9 см
L Довжина 238.8 см
H Висота 135 см
WB Колісна база 149.9 см
GC Кліренс 27.9 см
Двигун
Підвіски
Гальма
Шини/колісні диски
Розміри
Характерні властивості
Гарантія

Чому слід обирати аксесуари Can-Am?

Найвища якість та органічна, безшовна інтеграція. Аксесуари, які зручно встановлюються, ідеально пасують та мають чудовий зовнішній вигляд і тривалий експлуатаційний ресурс, є єдиним способом трансформувати будь-який транспортний засіб Can-Am на ваш індивідуальний транспортний засіб Can-Am. Насолоджуйтесь різноманіттям зручностей, обираючи та комбінуючи численні варіанти індивідуалізованих аксесуарів та приладдя.

Онлайн каталог