Мотовсюдихід
Maverick MAX X3 X-rs Turbo R

Мотовсюдихід
Maverick MAX X3 X-rs Turbo R

Це перший в світі заводський мотовсюдихід завширшки 183 см. З ходом підвіски довжиною 56 см і покращеними компонентами Fox Racing, він розширює можливості Х3 X rs далеко за межі очікувань.

від 32 650 €
 
 Додати до порівняння
Вся представлена на сайті інформація, що стосується вартості товару, носить інформаційний характер і ні за яких умов не є публічною офертою, яка визначається положеннями (ст. Ст. 633, 641, 642 і гл.63 Цивільного кодексу України). Точну інформацію про вартість товару Ви зможете отримати від менеджера по електронній пошті або по телефону. Оплата в гривнях за комерційним курсом на день оплати.

Шириной 183 см для найкращих експлуатаційних характеристик

НАДШИРОКИЙ ФОРМАТ

Якби існувало якесь «зібрання непорушних законів світобудови», нас скоріше за все звинуватили б у підлозі, але неможливо заперечувати очевидне: це – найкрутіша баггі-тачка на всій планеті. Розкинувши колеса ще трошечки ширше, ми досягли дивовижного покращення ходових якостей, вже не кажучи про те, що це дозволило нам створити перший у світі 4-місний мотовсюдихід заводської збірки 183 см. завширшки. Хід підвіски 56 см., вдосконалені гоночні амортизатори FOX й колісна база на 15% довша, ніж у моделі Polaris RZR XP4, – все це розширює діапазон можливостей мотовсюдихода Maverick X3 MAX X rs далеко за межі Вашої уяви!

Найкращий в галузі 172-сильний двигун Rotax® ACE з турбонаддувом і проміжним охолодженням

Приголомшлива потужність

Зустрічайте короля двигунів для мотовсюдиходів! Створений із застосуванням найточніших інженерних інструментів, трициліндровий двигун Rotax ACE є справжнім лідером у галузі. Маючи потужність 172 кінські сили* при 7250 об./хв. й 168 Нм крутильного моменту при 6500 об./хв., він забезпечує просто неймовірну швидкість за будь-яких умов місцевості. Розкажіть друзям: розгін від 0 до 96 км/год. за якихось 4,4 секунди*.

*За результатами внутрішніх випробувань компанії BRP.

Покращена динаміка повітряних потоків

ВІТЕР, ЯКИЙ ПРАЦЮЄ

З впуском і випуском, налаштованими на досягнення максимальної потужності, ефективності й чутливості двигуна до відкриття дросельної заслінки, нашому Can-Am Maverick X3 завжди вистачатиме динаміки. Три великорозмірні, розташовані поза межами робочої зони повітрозабірники забезпечують двигун і безступінчасту трансмісію чистим повітрям і тримають температуру низькою, зі спортивною вихлопною трубою позаду, щоб дозволити двигуну Rotax ACE ревіти.

Широка, міцна й легковага ходова частина

КАРКАС, СТВОРЕНИЙ З РОЗУМОМ

Наші інженери справедливо пишаються своїм останнім досягненням, адже мотовсюдиходи Maverick X3 MAX оснащені надлегкою та міцною ходовою частиною, виконаною з ультрасучасного матеріалу – двофазної сталі марки 980. Вона є не лише достатньо міцною, щоб дозволити підвісці забезпечити її надзвичайні пересування, але й дозволяє у найефективніший спосіб керувати «упряжкою з 154 конячок» (потужність 154 к. с.) так, щоб пасажири почувалися комфортно, як вдома.

Варіатор QRS-X, що працює без перемикання передач

БЕЗ РОЗРИВУ ПОТОКУ ПОТУЖНОСТІ

Компактний, високопродуктивний варіатор QRS-X відкалібрований для роботи з двигуном з турбонаддувом, щоб практично повністю усунути відставання, без перемикання передач або без розриву потоку потужності, щоб уповільнити швидкість вашого мотовсюдиходу. Його великий привід – довгий, широкий і товстий пас – на сьогоднішній день все ще залишається нашою найнадійнішою конструкцією тридискового шківа.

Підвіска TTX з кращим у галузі ходом

ПІДТРИМУЄ ВПЕВНЕНІСТЬ

Повністю нова чотириланкова підвіска ТТХ Can-Am з ходом 56 cм має статусний поздовжній важіль, як на вантажівці, і три ланки, призначені для контролю прогину, забезпечуючи при цьому оптимальну геометрію в будь-який час, навіть під час тривалого збільшеного ходу підвіски. Результат? Безпрецедентна передача потужності на колеса, практично без паразитного підрулювання на вибоях, висока чутливість рульового керування та більше впевненості на більш високих швидкостях.

Єдина чотиримісна кабіна з системою Ergo-Lok

З ДУМКОЮ ПРО ВОДІЯ

Завдяки на 18% більшій за моделі Polaris RZR XP4 відстані між сидіннями для задніх пасажирів, а також можливості регулювання поздовжнього нахилу та висоти сидінь, кожен з мешканців заднього ряду матиме місце, де розгорнутись. Щодо водія, він матиме зручно розташовані упори для ніг, поручні й рульове колесо з регульованим нахилом у перегоновому стилі; ми навіть передбачили вмонтовану проводину й пропонуємо широкий асортимент внутрішніх аксесуарів заводської установки. Запам’ятайте назву цієї моделі, адже цей Maverick прийшов на ринок як то кажуть «всерйоз і надовго».

Низькі сидіння, впевнена посадка

ВІДМІННЕ ПОЛОЖЕННЯ

Завдяки низькому розташуванню сидінь водій і пасажир опиняються ніби поміщеними в капсулу, таким чином вони відчувають кожний рух транспортного засобу, злившись з ним в одне ціле. Висока і домінуюча постава мотовсюдиходу покращена завдяки суцільнолитим сидіннями на зразок сидінь у гоночних автомобілях, з ідеальною опорою, розподілом ваги і 4-позиційним регулюванням.

ДНК торгівельної марки Can-Am у конструкції моделей нового покоління

ХАРАКТЕРНА КРУТІСТЬ

Жвавий динамічний стиль моделі Maverick X3 MAX X rs досягається завдяки комбінації потужно-ефективних механічних та конструктивних особливостей, починаючи від характерних світлодіодних фар, і закінчуючи технічно досконалою кабіною. До того ж, як останнє благословення перед довгою дорогою, наші інженери, батьки цієї першокласної моделі, потурбувалися про характерний зовнішній вигляд мотовсюдиходів Maverick X3 X rs: їх можна придбати в «потрійному чорному» кольоровому виконанні чи у комбінації кольорів «золото» і «червоний Can-Am».

14-дюймові алюмінієві диски з бедлоками з 30-дюймовими шинами Maxxis Bighorn 2.0

ДИСКИ Й ШИНИ НА ЗАМКУ

Продовжуйте впевнений рух уперед на 14-дюймових алюмінієвих дисках з бедлоками і 30-дюймових шестишарових шинах Maxxis Bighorn 2.0. Зроблені, щоб сміливо долати пересічену місцевість, міцні колісні гайки і ненаправлений малюнок протектора забезпечують плавну і точну керованість.

Повністю регульовані амортизатори FOX 3.0 PODIUM RC2 з виносним резервуаром з перепускним клапаном

ПОКРАЩЕНА ПІДВІСКА

Maverick X3 X rs оснащений повністю регульованими амортизаторами FOX 2.5 Podium RC2 HPG Piggyback з перепускним клапаном і двошвидкісним регулюванням стиску і відбою (спереду) і кращими в своєму класі амортизаторами FOX 3.0 Podium RC2 HPG з виносним резервуаром з перепускним клапаном і двошвидкісним регулюванням стиску і відбою (ззаду) для забезпечення найточніших характеристик.

Бокові дверці, повний дах і посилений повний захист днища HMW

НАДІЙНИЙ ЗАХИСТ

Для забезпечення додаткового захисту, наш найфункціональніший мотовсюдихід усіх часів Maverick X3 MAX X rs має повний дах і посилений повний захист днища HMW (високомолекулярний матеріал), доведений до досконалості, та ремені безпеки з кріпленням у 4 точках щоб гратися на вибоїнах і нерівностях.

Специфікації

ПОТУЖНІСТЬ 172 КІНСЬКІ СИЛИ
КОНТРОЛЬ ПОВНІСТЮ РЕГУЛЬОВАНІ БАЙПАСНІ АМОРТИЗАТОРИ FOX 3.0 PODIUM RC2
ЗАХИСТ Дверцята (1/4), повний дах, зміцнений повний захист днища з високомолекулярного матеріалу і ремені безпеки з кріпленням у 4 точках
Колір
W Ширина 183 см
L Довжина 420 см
H Висота 168 см
WB Колісна база 343 см
GC Кліренс 36 см
W Ширина 183 см
L Довжина 420 см
H Висота 168 см
WB Колісна база 343 см
GC Кліренс 36 см
ДВИГУН
ПІДВІСКА
ГАЛЬМА
ШИНИ / КОЛІСНІ ДИСКИ
РОЗМІРИ
ХАРАКТЕРНІ ВЛАСТИВОСТІ
ГАРАНТІЯ

Аксесуари

Отримуй більше від кожної поїздки. Знайди ідеальні аксесуари для свого транспортного засобу!

ПЕРЕДНІЙ БАМПЕР LONESTAR RACING

Виготовлений з антикорозійного покриття “діаметром 1,5 дюйма для додаткового захисту передньої частини транспортного засобу в екстремальних умовах.

ЗАДНІЙ БАМПЕР LONESTAR RACING

Витончений дизайн покращує зовнішній гоночний вигляд транспортного засобу, одночасно додаючи йому індивідуального стилю.

ПОВОРОТНА ПОЛИЦЯ З СИСТЕМОЮ КРІПЛЕННЯ LINQ

З поворотним механізмом з газовим циліндром, фіксується в піднятому положенні.