Мотовсюдихід Maverick Trail DPS

Мотовсюдихід Maverick Trail DPS

Повернення до природи.

від 13 800 €
 
 Додати до порівняння
Вся представлена на сайті інформація, що стосується вартості товару, носить інформаційний характер і ні за яких умов не є публічною офертою, яка визначається положеннями (ст. Ст. 633, 641, 642 і гл.63 Цивільного кодексу України). Точну інформацію про вартість товару Ви зможете отримати від менеджера по електронній пошті або по телефону. Оплата в гривнях за комерційним курсом на день оплати.

Maverick Trail – Зустрінемося там, на стежці

Перший мотовсюдихід Can-Am з шириною кузова 127 см нарешті випущений, і він скоро з’явиться в дилерських центрах, тому ми будемо максимально лаконічними. Ми взяли найкращі атрибути нашої відзначеної нагородами лінійки, від малопотужних двигунів Rotax V-Twin до провідних аксесуарів LinQ, і втілили їх в комплектації мотовюдихода, розмір якого дозволяє їздити по стежках. Дозвольте вашим думкам вийти за рамки листка технічних характеристик, коли сядете за кермо, і ви побачите: Maverick Trail насправді також зручний. В електронному листі неможливо описати все, на що здатний абсолютно новий Maverick Trail, ось тут і стане в нагоді наш сайт.

50-дюймова колія

Ми не зупиняємось на півдорозі

Іншими словами, розмір колії оптимізовано для забезпечення максимальної прохідності без погіршення ходових якостей. Перед нашими інженерами було поставлене завдання створити мотовсюдихід, що відповідає наступним вимогам споживачів: можливість подорожувати, куди душа забажає, не побоюючись залишити звичну зону комфорту, завдяки наявності сидіння, в якому можна проводити хоч сутки поспіль, зручної кабіни й елементів управління, які гарантують абсолютний контроль і впевненість. Зустрічайте перший позашляховик марки Can-Am, виконаний у компактному 50-дюймовому форматі: модель Maverick Trail.

Двигуни Rotax 1000 та 800

Важка кіннота

Для всіх мотовсюдиходів Maverick Trail пропонуємо на вибір залізні серця Rotax потужністю 51 та 75 кінських сил, які б’ються, немов військові барабани, що закликають до бою. До того ж, враховуючи незчисленні подорожі, перемоги у гоночних змаганнях і досягнення, які вдалося здійснити, в тому числі, завдяки цим здвоєним з V-подібним розташуванням циліндрів двигунам з робочим об’ємом 800 і 1000 куб. см, просто уявіть неймовірні місця, до яких ви зможете потрапити з цими високомоментними силовими агрегатами.

Динамічна система рульового керування з підсиленням

360 градусів чистих м’язів

Мотовсюдиходи Maverick Trail оснащено славнозвісною інноваційною динамічною системою рульового керування з підсиленням і гнучким зворотним зв’язком, що забезпечує плавне підсилення рульового керування залежно від швидкості транспортного засобу. На низьких швидкостях ступінь підсилення зростає для зменшення зусилля рульового керування, тоді як під час підвищення швидкості ступінь підсилення поступово знижується для забезпечення максимального відчуття керування для водія.

Дійсно покращене зчеплення з поверхнею

Готовий до перевищення граничних обертів

Ми займаємося виробництвом рекреаційних транспортних засобів протягом десятиліть, але на цей раз ми перевершили самих себе. Нам важко виразити словами, наскільки це поєднання нового варіатора з системою швидкого спрацьовування T (QRS-T) і привода з можливістю перемикання приводу на 2/4 колеса з заднім диференціалом що блокується, щоб відповідати вашим планам. Відтепер, завдяки вентиляції з підвищеною динамікою повітряних потоків та електронній системі захисту приводного ременя, варіатор здатен до активного регулювання крутильного моменту двигуна у складних умовах місцевості, навіть цілодобово.

Гнучка керованість

Всі інструменти керування у ваших руках

Двигун Rotax, трансмісія Can-Am, кабіна Ergol-Lok і вдосконалена конфігурація підвіски – все це має сформувати у водія незмінне відчуття нашої підтримки й захисту, коли він рухається вперед, мандруючи обраним маршрутом. Рульове колесо у товстій обплітці з регулюванням кута нахилу та універсальна багатофункціональна цифрова приладова панель – це все, що вам потрібно для керування; до того ж, є електронна система автоматичного контролю стійкості на спусках, що спрацьовує, коли це необхідно.

Подвійні A-подібні важелі в поєднанні з TTA-T

Система підвіски на замовлення

Спеціальна система підвіски для їзди позашляховими трасами, що включає передню підвіску на подвійних A-подібних важелях і незалежну торсійну задню підвіску на A-подібних важелях типу T (TTA-T) із довжиною ходу до 25 см і 27 см відповідно.

Найкращий в своєму класі простір для пасажирів

Тіло і дух

Це не зменшений Maverick X3 або збільшений Outlander; це мотовсюдихід, створений спеціально для їзди позашляховими трасами. З двома місцями для пасажирів центрального розташування повна кабіна Ergo-Lok має форму, оптимізовану таким чином, щоб забезпечувати раніше небачений простір для пасажирів, при цьому зберігаючи здатність продиратися вузькими стежками й труднопрохідними позашляховими маршрутами.

Система швидкого кріплення допоміжного приладдя LinQ нового покоління

До бою готовий

Десять. Ось скільки точок кріплення LinQ для допоміжного приладдя передбачено на моделі Maverick Trail. Може здатися, що це занадто, але ми знаємо, на що здатен цей мотовсюдихід, і пророкуємо, що у дорозі вам знадобиться кожний сантиметр вільного місця. Обирайте з широкого асортименту (загалом понад 100 позицій) сумок і кріплень для приладдя, стелажів для рушниць й інших аксесуарів, створених дизайнерами та інженерами компанії BRP. До того ж, усі моделі комплектуються магнітоелектричним генератором на 650 Вт із готовою проводиною для підключення додаткових електронних приладів або приладдя для виконання важких робіт.

Can-Am «до мозку кісток»

Просто бездоганний

Враховуючи невеликі розміри машини, мотовсюдихід Maverick Trail розроблений таким чином, що кожна, навіть найменша деталь чи лінія мають власне цільове призначення. Його стиль і функції нероздільні, це гравюра унікального ДНК бренду Can-Am, надрукована на полотні у 50 дюймів завширшки. Розробники не лишили без уваги жодну деталь, від 55-ватних передніх фар до світлодіодних хвостових ліхтарів; від суцільнозварної захисної решітки до кузова з вантажомісткістю 136 кг, адже вони прагнули, щоб у вашому розпорядженні були лише найважливіші та найкорисніші функції та елементи.

Тривалий захист для їзди позашляховими маршрутами

Зустрічайте

У жодній рекламі захисту днища вам не гарантують, що цей захист не буде зламано в дійсно суворих умовах та ще й на відстані багатьох кілометрів від найближчої вежі стільникового зв’язку. А вам так потрібен транспортний засіб із потужною, з великим запасом механічної міцності конструкції, надійною й готовою до найважчих випробувань. Мотовсюдихід Maverick Trail перед вами при повній зброї та у всій своїй красі: від сталевого каркаса до інтегрованого сталевого переднього бампера й повного захисту днища з формованих плит.

Не потребує обкатування

Без питань

Якщо машина зроблена на совість, це означає, що її розробники хвилюються про її зносостійкість та міцність набагато більше, ніж власники – останні надто зайняті підкоренням нових вершин. Стояти на шляху пригод – це не про нас, тому мотовсюдиходи Maverick Trail продаються без необхідності проходження після-обкатного ТО, аж до першого планового технічного обслуговування, через один рік після продажу.

* Графік технічного обслуговування може змінюватись залежно від умов використання та манери водіння. З повним графіком технічного обслуговування можна ознайомитись в інструкції для користувача.

Специфікації

Двигун ROTAX 800 / 1000
Розміри Ширина 127 см / колісна база 230 см
Місткість багажних відділень Найбільша в своєму класі: 20 л
Колір
W Ширина 127 см
L Довжина 300 см
H Висота 175 см
WB Колісна база 230 см
GC Кліренс 25 см
W Ширина 127 см
L Довжина 300 см
H Висота 175 см
WB Колісна база 230 см
GC Кліренс 25 см
Двигун
Підвіска
Гальма
Шини/колісні диски
Розміри
Характерні властивості
Гарантія