Мотовсюдихід Maverick X3

Прийшов час поставити слово «конкуренція» в лапки: X3 Turbo R є мотовсюдиходом, щойно з заводу, з потужністю та контролем, які залишають суперників позаду в пилу: 0-96 км/год менш ніж за 5 секунд, і це зроблять 61 см ходу підвіски.

від 24 900 €
 
 Додати до порівняння
Вся представлена на сайті інформація, що стосується вартості товару, носить інформаційний характер і ні за яких умов не є публічною офертою, яка визначається положеннями (ст. Ст. 633, 641, 642 і гл.63 Цивільного кодексу України). Точну інформацію про вартість товару Ви зможете отримати від менеджера по електронній пошті або по телефону. Оплата в гривнях за комерційним курсом на день оплати.

Двигун Rotax® ACE з турбонаддувом і проміжним охолодженням, 154 к.с.

ЗАХОПЛЮЮЧА ПОТУЖНІСТЬ

Зустрічайте короля двигунів мотовсюдиходів – лідер у галузі, прецизійний трициліндровий двигун Rotax ACE. Його 154 кінських сил при 7500 обертах за хвилину і 153.2 Н/м обертального моменту при 7000 обертах за хвилину дають шалену швидкість, незалежно від рельєфу місцевості. Розкажіть своїм друзям: 0-96 км/г всього за 4,9 секунди *.

*На підставі внутрішнього тестування BRP

Покращена динаміка повітряних потоків

ВІТЕР, ЯКИЙ ПРАЦЮЄ

З впуском і випуском, налаштованими на досягнення максимальної потужності, ефективності й чутливості двигуна до відкриття дросельної заслінки, нашому Can-Am Maverick X3 завжди вистачатиме динаміки. Три великорозмірні, розташовані поза межами робочої зони повітрозабірники забезпечують двигун і безступінчасту трансмісію чистим повітрям і тримають температуру низькою, зі спортивною вихлопною трубою позаду, щоб дозволити двигуну Rotax ACE ревіти.

Надзвичайно ефективна й легка рама

ПРОДУМАНИЙ КАРКАС

Maverick X3 оснащений надлегкою, жорсткою рамою, виготовленою з сучасної двофазної сталі 980. І що? Вона має на 53% кращу жорсткість при крученні, залишаючись при цьому на 20% легшою, ніж її найближчий конкурент.

Варіатор QRS-X, що працює без перемикання передач

БЕЗ РОЗРИВУ ПОТОКУ ПОТУЖНОСТІ

Компактний, високопродуктивний варіатор QRS-X відкалібрований для роботи з двигуном з турбонаддувом, щоб практично повністю усунути відставання, без перемикання передач або без розриву потоку потужності, щоб уповільнити швидкість вашого мотовсюдиходу. Його великий привід – довгий, широкий і товстий пас – на сьогоднішній день все ще залишається нашою найнадійнішою конструкцією тридискового шківа.

Підвіска TTX з кращим у галузі ходом

ПІДТРИМУЄ ВПЕВНЕНІСТЬ

Повністю нова чотириланкова підвіска ТТХ Can-Am з ходом 0,6 м має статусний поздовжній важіль, як на вантажівці, і три ланки, призначені для контролю прогину, забезпечуючи при цьому оптимальну геометрію в будь-який час, навіть під час тривалого збільшеного ходу підвіски. Результат? Безпрецедентна передача потужності на колеса, практично без паразитного підрулювання на вибоях, висока чутливість рульового керування та більше впевненості на більш високих швидкостях.

Особливості найчіткішої керованості

ВІДТОЧЕНА КЕРОВАНІСТЬ

Зі своїм дугуватим двійним трубчастим A-подібним важелем і стабілізатором поперечної стійкості, розташованим перед надихаючим на перегони D-подібним кермом зі швидкою зміною передатного числа рульового механізму, системою трирежимного динамічного підсилювача рульового керування (DPS) і інтелектуальною системою керування дросельною заслінкою (іТС), Maverick X3 забезпечує чітку керованість навіть на складному рельєфі або на високій швидкості

Кабіна Ergo-Lok з сидіннями, що регулюються в чотирьох положеннях

ОРІЄНТОВАНИЙ НА ВОДІЯ

Все на своїх місцях, від розташованих по центру, як у спортивних автомобілів, педалей акселератора і гальма до надихаючого на перегони, з плоскою нижньою частиною, керма, яке нахиляється вгору або вниз на 25°. Сидіння з регулюванням у чотирьох положеннях – 5 см. по висоті і 15 см. вперед-назад, простота встановлення додаткового обладнання і вбудована проводка дозволяють по-справжньому пристосувати кабіну до вимог її власника.

Низькі сидіння, впевнена посадка

ВІДМІННЕ ПОЛОЖЕННЯ

Завдяки низькому розташуванню сидінь водій і пасажир опиняються ніби поміщеними в капсулу, таким чином вони відчувають кожний рух транспортного засобу, злившись з ним в одне ціле, не зменшуючи дорожній просвіт, який сягає 38 см. Висока і домінуюча постава мотовсюдиходу покращена завдяки суцільнолитим сидіннями на зразок сидінь у гоночних автомобілях, з ідеальною опорою, розподілом ваги і 4-позиційним регулюванням.

Характер торгової марки Can-Am з дизайном нового покоління

ВІДВЕРТО НЕСАМОВИТИЙ

Потужна енергія Maverick X3 утворилася внаслідок поєднання орієнтованого на потужність механічного і структурного дизайну, від його фірмових світлодіодів до його високотехнологічної кабіни. Тут проектувальники обрали просто приголомшливий відтінок білого, щоб підкреслити свої лінії й забезпечити оптимальну видимість квадроцикла на бездоріжжі.

14-дюймові алюмінієві диски з 28-дюймовими шинами Maxxis Bighorn 2.0

МІЦНІ ДИСКИ Й ШИНИ

Цей мотовсюдихід має 14-дюймові алюмінієві диски й 28-дюймові шестишарові шини Maxxis Bighorn 2.0. Розроблені спеціально для їзди по пересіченій місцевості, з міцними гайками кріплення й ненаправленим малюнком протектора, вони забезпечують більш плавну їзду.

Газові амортизатори FOX 2.5 PODIUM Piggyback з регулюванням стиску QS3

ВРАЖАЮЧА ПІДВІСКА

Maverick X3 оснащений газовими амортизаторами FOX 2.5 Podium HPG Piggyback з регулюванням переднього й заднього стиску QS3 і відбою для збалансованого, точного налаштування прямо з заводу.

Бокові дверці

ВСІ УМОВИ ПЕРЕДБАЧЕНО

Буть готовим до будь-яких умов

Специфікації

Потужність 154 кінських сил
Контроль Амортизатори FOX 2.5 Podium QS3
Захист Бокові дверці (1/4), повний захист днища HMW
Колір
W Ширина 162,5 см
L Довжина 332,7 см
H Висота 167,6 см
WB Колісна база 259,1 см
GC Кліренс 35,6 см
W Ширина 162,5 см
L Довжина 332,7 см
H Висота 167,6 см
WB Колісна база 259,1 см
GC Кліренс 35,6 см
Двигун
Підвіска
Гальма
Шини / колісні диски
Розміри
Характерні властивості
Гарантія

Аксесуари

Отримуй більше від кожної поїздки. Знайди ідеальні аксесуари для свого транспортного засобу!

НИЖНЯ ПАНЕЛЬ ДЛЯ ДВЕРЦЯТ

Подовжує бокові дверці в нижній частині для запобігання потрапляння бруду в кабіну.

ПЕРЕДНІЙ БАМПЕР PRE-RUNNER

Посилений захист в екстремальних умовах.

ВЕРХ BIMINI З СОНЦЕЗАХИСНИМ КОЗИРКОМ

З захистом від УФ-променів, водовідштовхувальний м’який верх з жорстким козирком.