Мотовсюдихід
Maverick X3 X-mr Turbo R

Відтепер з переднім диференціалом, що блокується, з технологією Smart-Lok™ і спеціальною настройкою всіх компонентів, від днища до захисної решітки, для пересування багнистою місцевістю мотовсюдихід Maverick X3, який здобув перемоги в низці перегонів, має 183 см завширшки, довжину ходу підвіски 61 см і 30-дюймові (76 см) армовані шини ITP Cryptid для брудової їзди, що дозволяє йому витягати водія з найскрутніших брудових пасток і долати найважчі перешкоди на шляху до перемоги.

від 29 990 €
 
 Додати до порівняння
Вся представлена на сайті інформація, що стосується вартості товару, носить інформаційний характер і ні за яких умов не є публічною офертою, яка визначається положеннями (ст. Ст. 633, 641, 642 і гл.63 Цивільного кодексу України). Точну інформацію про вартість товару Ви зможете отримати від менеджера по електронній пошті або по телефону. Оплата в гривнях за комерційним курсом на день оплати.

Оптимальні функціональні характеристики з шириною 183 см

РОЗШИРЮЄМО МЕЖІ МОЖЛИВОГО

Наскільки далеко наші інженери пішли у розширенні горизонтів можливостей? Маючи ширину 183 см, модель X3 X mr Turbo R характеризується геометрією перегонового типу, максимально оптимізованою завдяки високоефективній підвісці TTX із потужними амортизаторами, колісним дискам і шинам, обраним для забезпечення абсолютної керованості та контролю. Якщо ви обожнюєте мчатися вперед, долаючи складну багнисту місцевість, а випробувати свою машину на стійкість і зчеплення зі слизькою мулистою поверхнею для вас звичайне діло, то ця конфігурація – саме те, що вам потрібно.

Найкращий в галузі 172-сильний двигун Rotax® ACE з турбонаддувом і проміжним охолодженням

ПРИГОЛОМШЛИВА ПОТУЖНІСТЬ

Зустрічайте короля двигунів для мотовсюдиходів! Створений із застосуванням найточніших інженерних інструментів, трициліндровий двигун Rotax ACE є справжнім лідером у галузі. Маючи потужність 172 кінські сили* при 7250 об./хв. й 168 Нм крутильного моменту при 6500 об./хв., він забезпечує просто неймовірну швидкість за будь-яких умов місцевості.

Революційне зчеплення з поверхнею для брудової їзди

ІННОВАЦІЙНА ТЕХНОЛОГІЯ SMART-LOK

Ексклюзивна технологія Smart-Lok™* від Can-Am, що вже стала новим галузевим стандартом, забезпечує підвищений рівень зчеплення з поверхнею для підкорення навіть найбільш забрудненої мулистої місцевості. Система по-справжньому повного блокування переднього диференціала під час руху з різними режимами електронного автоматичного керування й можливістю обирати між заданими параметрами інтелектуального калібрування залежно від типу їзди простим натисненням на кнопку. В «інтелектуальному режимі» система відстежує різноманітні вхідні дані, здійснюючи миттєве блокування диференціала із застосуванням належного ступеня навантаження у належний момент часу. Ніколи раніше водіям не пропонували максимальне зчеплення з поверхнею зі збереженням маневреності на низьких швидкостях, що забезпечують оптимальну, виважену з точністю до міліметра, посадку й відчуття впевненості під час їзди, а також небачено швидкий розгін, притаманний лише мотовсюдиходам Maverick X3 X mr Turbo R.

                                                     

* Систему Smart-Lok розроблено спільно з компанією TEAM Industries, яка є галузевим лідером на ринку приводних механізмів.

Удосконалена динаміка повітряних потоків

ВІТЕР, ЯКИЙ ПРАЦЮЄ

Конфігурація: шноркельні повітрозабірники варіатора та двигуна вищого, безпосередньо за головою водія, розташування забезпечують максимальну здатність долати водні перепони, оптимізуючи потужність для підкорення мулистої місцевості. Три повітрозабірника збільшеного розміру забезпечують надходження чистого повітря до двигуна (1x) та варіатора (2x), а спортивна вихлопна труба створює характерний для двигуна рикаючий звук під час випуску відпрацьованих газів.

Надефективна та легковага рама

КАРКАС, СТВОРЕНИЙ З РОЗУМОМ

Мотовсюдиходи Maverick X3 мають надлегку міцну раму, виготовлену з найвищого сорту двофазної сталі марки 980. І що це означає? На 53% краща крутильна жорсткість і на 20% легша вага, ніж у моделі найближчого конкурента.

Трансмісія з системою QRS-X

БЕЗ РОЗРИВУ ПОТОКУ ПОТУЖНОСТІ

Компактний високоефективний варіатор із системою QRS-X, відкалібрований для роботи з турбонаддувним двигуном, майже повністю усуває ефект затримки без перемикання передач або розриву потоку потужності під час уповільнення ходу. Його великий привід з довгим, широким і товстим ременем на сьогоднішній день все ще залишається нашою найнадійнішою конструкцією з тридисковим шківом.

Підвіска TTX із найбільшою в галузі довжиною ходу

НЕЙМОВІРНА ПІДВІСКА

Чотириланкова торсійна підвіска на поздовжніх важелях конфігурації Х (ТТХ) від BRP з довжиною ходу 61 см має поздовжній важіль як у перегонових вантажівок і три ланки, призначені для контролю розхилу й забезпечення незмінно оптимальної геометрії контакту з поверхнею протягом їзди, навіть у режимі подовженого ходу підвіски. І що в результаті? Безпрецедентна передача потужності на колеса, практично без паразитного підрулювання на вибоїнах, висока чутливість рульового керування й більше впевненості на високих швидкостях.

Дорожній просвіт, готовий для брудової їзди

ЯКІ ВИБОЇНИ?

Якщо ваш мотовсюдихід поринає в глибоку муляку, його трансмісія, шини та підвіска працюватимуть, доки він не зануриться цілком, до дна. З дорожнім просвітом 38 см і вигнутою конструкцією важелів передньої та задньої підвісок мотовсюдихід X mr Turbo R пролітає над найглибшими вибоїнами, навіть не торкаючись води ходовою частиною.

Кабіна Ergo-Lok з сидіннями, що регулюються в чотирьох напрямках

ОРІЄНТОВАНИЙ НА ВОДІЯ

Все на своїх місцях, від педалі акселератора і гальм центрального розташування, як у спортивних автомобілів, до плаского рульового колеса перегонового типу з регульованим кутом нахилу в інтервалі до 25° вгору та вниз. Сидіння з регулюванням у чотирьох положеннях: 5 см по висоті й 15 см вперед-назад, простота встановлення додаткового обладнання і вбудована проводина дозволяють по-справжньому пристосувати кабіну до вимог її власника.

Низькі сидіння, впевнена посадка

ІДЕАЛЬНЕ ПОЛОЖЕННЯ

Завдяки низькому розташуванню сидінь водій і пасажир опиняються ніби поміщеними в капсулу, таким чином вони відчувають кожний рух транспортного засобу, злившись з ним в одне ціле, без зменшення кліренсу транспортного засобу. Висока і домінуюча постава мотовсюдихода покращена завдяки суцільнолитим сидіннями на зразок сидінь у гоночних автомобілях, з ідеальною опорою, розподілом ваги і 4-позиційним регулюванням.

ДНК торговельної марки Can-Am у поєднанні з дизайном нового покоління

ВІДВЕРТО НЕСАМОВИТИЙ

Джерелом несамовитої енергії мотовсюдиходів Maverick X3 є суміш орієнтованих на потужність механічних і структурних елементів дизайну, від фірмових світлодіодних ліхтарів до високотехнологічної кабіни. Незалежно від обраного аксесуара, чи то один з наших передніх бамперів, сидіння Ergoprint, шноркельні повітрозабірники або опції системи швидкого кріплення допоміжного приладдя LinQ, ДНК торгової марки Can-Am забезпечуватиме незмінне покращення якості їзди.

30-дюймові шини ITP Cryptid з високоеластичного матеріалу

ДЛЯ ЖОРСТКИХ ВИПАДКІВ

З огляду на інші вдосконалення на моделях Maverick X3, новітні 30-дюймові шини ITP Cryptid на 14-дюймових алюмінієвих колісних дисках з бедлоками можуть сприйматися як незначне вдосконалення для покращення якості брудової їзди, але агресивний малюнок протектора та надміцна конструкція роблять їх ключовим фактором безпрецедентного розширення можливостей мотовсюдиходів X3.

Комбіновані амортизатори FOX† 2.5 PODIUM Piggyback QS3† з регулюванням ступеня стиску

УДОСКОНАЛЕНА ПІДВІСКА

Мотовсюдиходи Maverick X3 X mr оснащені комбінованими амортизаторами FOX 2.5 Podium HPG Piggyback QS3: передні й задні – з регулюванням ступеня стиску; задні – з регулюванням нижньої точки ходу, що забезпечує точно збалансовану настройку підвіски в заводській комплектації.

Армований обладунок проти бруду

"ЗАРЯДЖЕНИЙ" ДЛЯ БРУДОВОЇ ЇЗДИ

З міцними передніми та задніми буксирними гаками, переднім бампером, повним захистом днища з високомолекулярного матеріалу та напівдверцятами єдиним фактором, що може зупинити мотовсюдиходи X mr Turbo R у підкоренні брудної мулистої місцевості, є закінчення пального в баку.

Високоефективна лебідка

ЛЕГКО ВИТЯГНЕ З БУДЬ-ЯКОЇ ХАЛЕПИ

Лебідка на 2041 кг з синтетичним тросом надає мотовсюдиходу X mr достатню силу, щоб витягнути і себе, і своїх суперників із найтяжчих пасток, що трапляються на пересіченій місцевості.

Специфікації

Двигун 172 к.с.
Передній диференціал, що блокується Технологія SMART-LOK™*
Варіатор Шноркельні повітрозабірники варіатора та двигуна
Колір
W Ширина 183 см
L Довжина 338 см
H Висота 170 см
WB Колісна база 259 см
GC Кліренс 38 см
W Ширина 183 см
L Довжина 338 см
H Висота 170 см
WB Колісна база 259 см
GC Кліренс 38 см
Двигун
Підвіска
Гальма
Шини / колісні диски
Розміри
Характерні властивості
Гарантія

ЧОМУ СЛІД ОБИРАТИ АКСЕСУАРИ CAN-AM?

Найвища якість та органічна, безшовна інтеграція. Аксесуари, які зручно встановлюються, ідеально пасують та мають чудовий зовнішній вигляд і тривалий експлуатаційний ресурс, є єдиним способом трансформувати будь-який транспортний засіб Can-Am на ваш індивідуальний транспортний засіб Can-Am. Насолоджуйтесь різноманіттям зручностей, обираючи та комбінуючи численні варіанти індивідуалізованих аксесуарів та приладдя.

Онлайн каталог