Мотовсюдихід
TRAXTER MAX DPS HD8

Усе своє ношу з собою

від 18 400 €
 
 Додати до порівняння
Вся представлена на сайті інформація, що стосується вартості товару, носить інформаційний характер і ні за яких умов не є публічною офертою, яка визначається положеннями (ст. Ст. 633, 641, 642 і гл.63 Цивільного кодексу України). Точну інформацію про вартість товару Ви зможете отримати від менеджера по електронній пошті або по телефону. Оплата в гривнях за комерційним курсом на день оплати.

Потужність 50 кінських сил

Здвоєні з V-подібним розташуванням циліндрів двигуни Rotax для важких умов експлуатації

Мотовсюдиходи Traxter MAX DPS оснащено надзвичайно функціональним варіантом силового агрегату, який створено для реального виконання робіт. Універсальний, економічний і орієнтований на виконання робіт здвоєний з V-подібним розташуванням циліндрів двигун Rotax HD8 видає 50 к.с. потужності й 68 Нм крутильного моменту для виконання навіть найважчих завдань.

Рама з високоміцної низьколегованої сталі

Ходова частина, на яку можна покластися

Все починається з каркасу: мотовсюдиходи Traxter є надзвичайно функціональними позашляховиками, адже їх виготовлено із застосуванням автомобільних технологій та заводських допусків, які використовують у виробництві сучасних вантажівок класу пікап. Високоміцна низьколегована сталь робить конструкцію каркасу достатньо жорсткою та витривалою, щоб успішно поратися із навантаженнями від час виконання важких робіт. Для перевірки міцності рами мотовсюдиходів Traxter інженерами Can-Am проведено новий цикл абсолютно безжальних випробувань утилітарної придатності на спеціальних зимових та літніх випробувальних майданчиках – і вона їх вдало витримала!

Динамічна система рульового керування з підсиленням (DPS)

Точна керованість

Динамічна система рульового керування з підсиленням (DPS), спеціально відкалібрована для утилітарного використання, одночасно забезпечуючи належну чутливість для рекреаційної їзди. Ця система DPS сприяє покращенню відчуття керування під час виконання робіт на низькій швидкості й в умовах так званого «технічного бездоріжжя». Вона також передбачає зниження ступеня підсилення рульового керування на високій швидкості та його зростання на більш низьких швидкостях.

4-діапазонна система контролю тяги

Потужність від самої землі

Автоматична система блокування переднього диференціала швидкого спрацьовування Visco-Lok QE в поєднанні з заднім диференціалом, що блокується, створює 4-діапазонну систему контролю тяги, яка забезпечує безліч варіантів керування для різної місцевості або завдань. За допомогою окремих перекидних перемикачів переднього і заднього диференціала водії мають можливість обирати наступні варіанти їзди: 2×4 відкритий задній диференціал для виконання крутих поворотів й забезпечення підвищеного захисту від перевертання; 2×4 заблокований задній диференціал для покращення зчеплення з поверхнею, коли привід працює в режимі на 2 колеса; 4×4 відкритий задній диференціал для підвищення маневреності на перетятій місцевості й 4×4 заблокований задній диференціал для забезпечення максимального зчеплення з поверхнею. Задній диференціал перебуває в зубчатому зачепленні з трансмісією для покращення ефективності його роботи за рахунок підвищення швидкості спрацьовування, відсутності необхідності в технічному обслуговуванні й використання меншої кількості деталей.

Задня підвіска для важких умов експлуатації

Задня підвіска TTA

Створені для експлуатації в умовах як утилітарного, так і рекреаційного використання, мотовсюдиходи Traxter MAX оснащені торсійною задньою підвіскою на поздовжніх A-подібних важелях (TTA), яка має повну довжину ходу 25 см і забезпечує плавну їзду незалежно від умов місцевості. Її архітектура гарантує оптимальний рівень комфорту і ходових якостей в будь-яких умовах їзди завдяки конструкції, яка сприяє мінімізації зміни кута розхилу для максимального зчеплення з поверхнею.

Удосконалені багатомісні нерознімні сидіння VERSA-PRO

Сидіння в стилі «пікап»

Створені за типом сидінь, встановлюваних на сучасних вантажівках, два багатомісних нерознімних сидіння VERSA-PRO мають практичну конструкцію 40/20/40, що дозволяє комфортно розмістити шістьох дорослих осіб, а також такі характеристики, як профільовані кути для зручної посадки та виходу з кабіни й зміцнену вінілову обшивку для покращення зносостійкості. П’ять сидінь для пасажирів оснащені вбудованими гачками-защіпками в нижній частині та мають відкидну конструкцію, яка дозволяє збільшувати багажний простір усередині кабіни. Дизайнери марки Can-Am також оздобили передні та задні сидіння відкидними підлокітниками з підстаканниками – отже, ласкаво просимо на борт!

Відкрита передня панель зі знімним інструментальним ящиком і нижнім багажним відділенням під панеллю

Багажний простір саме там, де він потрібний

Загальна місткість багажних відділень на мотовсюдиходах Traxter становить 61 л, включаючи зручний знімний водонепроникний інструментальний бокс на 6 л (не має аналогів у галузі), який дозволяє користувачам ретельно й упорядковано зберігати необхідні інструменти та приладдя під час поїздок. Також передбачене багажне відділення під передньою панеллю з внутрішньою сумкою (23 л), багажне відділення під сидінням і вбудоване багажне відділення над приладовою панеллю.

Багатофункціональний кузов з жорстким відкидним заднім бортом

Кузов, що працює

Марка Can-Am справедливо пишається встановленим на мотовсюдиходах Traxter високоміцним самоскидним кузовом із солідною вантажомісткістю 454 кг. Він має такі стратегічно важливі конструктивні особливості як ніші для відер (19 л), вбудовані анкерні провушини в бічних стінках і низку точок кріплення додаткового приладдя для зручнішого використання вантажного простору. Спеціальні виточені канавки дозволяють оптимізувати доступний простір відповідно до власних потреб, зокрема, поділити його на 3 частини або встановити фанерні розділювачі та надставки на борти кузова для збільшення його габаритних розмірів. До того ж, відкидний задній борт здатен витримувати навантаження, пов’язані зі щоденним сільськогосподарським використанням, а ще його можна використовувати в якості сидіння, щоб відпочити під час робочої перерви (максимальна вага: 113 кг).

27-дюймові (69 см) шини MAXXIS† BIGHORN 2.0 на 14-дюймових (36 см) колісних дисках

Колісні диски та шини преміум-класу

Готові до їзди, коли і куди вам заманеться, шини Maxxis Bighorn 2.0 забезпечують плавну їзду, передбачувану поведінку на поворотах й максимальну впевненість під час підіймання вгору. Їх установлено на міцні й легковагі литі алюмінієві колісні диски оновленої конструкції.

2-річна гарантія

Перемагає сильніший

Щоб довести свою абсолютну впевненість у видатних здатностях мотовсюдиходів Traxter до виконання важких робіт у складних умовах, ми надаємо повну 2-річну заводську гарантію на ці транспортні засоби.

Специфікації

Двигун HD8
Підсилювач рульового керування Динамічна система рульового керування з підсиленням (DPS)
Привід на 4 колеса Задній диференціал, що блокується та автоматична система блокування переднього диференціала швидкого спрацьовування Visco-Lok QE
Колір
W Ширина 161.2 см
L Довжина 387.5 см
H Висота 193 см
WB Колісна база 294 см
GC Кліренс 28 см
W Ширина 161.2 см
L Довжина 387.5 см
H Висота 193 см
WB Колісна база 294 см
GC Кліренс 28 см
Двигун
Підвіски
Гальма
Шини/колісні диски
Характерні властивості
Гарантія

Чому слід обирати аксесуари Can-Am?

Найвища якість та органічна, безшовна інтеграція. Аксесуари, які зручно встановлюються, ідеально пасують та мають чудовий зовнішній вигляд і тривалий експлуатаційний ресурс, є єдиним способом трансформувати будь-який транспортний засіб Can-Am на ваш індивідуальний транспортний засіб Can-Am. Насолоджуйтесь різноманіттям зручностей, обираючи та комбінуючи численні варіанти індивідуалізованих аксесуарів та приладдя.

Онлайн каталог