Мотовсюдихід
Traxter XT HD10

Мотовсюдихід
Traxter XT HD10

Оснащений цілою низкою компонентів у заводській комплектації, що включає 27-дюймові (69 см) шини Maxxis Bighorn 2.0, 14-дюймові (36 см) колісні диски, динамічну систему рульового керування з підсиленням, дах і багато іншого.

від 20 100 €
 
Pure Magnesium Metallic 20 100 €
Mossy Oak Break-Up Country Camo 20 300 €
 Додати до порівняння
Вся представлена на сайті інформація, що стосується вартості товару, носить інформаційний характер і ні за яких умов не є публічною офертою, яка визначається положеннями (ст. Ст. 633, 641, 642 і гл.63 Цивільного кодексу України). Точну інформацію про вартість товару Ви зможете отримати від менеджера по електронній пошті або по телефону. Оплата в гривнях за комерційним курсом на день оплати.

Двигун Rotax для важких умов експлуатації

Здвоєний з V-подібним розташуванням циліндрів

Модель Traxter XT пропонується у конфігурації з одним двигуном – 72-сильним здвоєним з V-подібним розташуванням циліндрів двигуном Rotax HD10, що спеціально розроблений для серйозної роботи, але разом з тим створює крутильний момент 83 Нм й максимальний крутильний момент на низьких обертах для забезпечення оптимального відбирання потужності під час рекреаційного використання. 

Динамічна система рульового керування з підсиленням

Точна керованість

Динамічна система рульового керування з підсиленням (DPS), спеціально відкалібрована для утилітарного використання, одночасно забезпечуючи належну чутливість для рекреаційної їзди. Ця система DPS сприяє покращенню відчуття керування під час виконання робіт на низькій швидкості й в умовах так званого «технічного бездоріжжя». Вона також передбачає зниження ступеня підсилення рульового керування на високій швидкості та його зростання на більш низьких швидкостях.

4-діапазонна система контролю тяги

Краща керованість

Автоматична система блокування переднього диференціала швидкого спрацьовування Visco-Lok QE† в поєднанні з заднім диференціалом, що блокується, створює 4-діапазонну систему контролю тяги, яка забезпечує безліч варіантів керування для різної місцевості або завдань. За допомогою окремих перекидних перемикачів переднього і заднього диференціала водії мають можливість обирати наступні варіанти їзди: 2×4 відкритий задній диференціал для виконання крутих поворотів й забезпечення підвищеного захисту від перевертання; 2×4 заблокований задній диференціал для покращення зчеплення з поверхнею, коли привід працює в режимі на 2 колеса; 4×4 відкритий задній диференціал для підвищення маневреності на перетятій місцевості й 4×4 заблокований задній диференціал для забезпечення максимального зчеплення з поверхнею. Задній диференціал перебуває в зубчатому зачепленні з трансмісією для покращення ефективності його роботи за рахунок підвищення швидкості спрацьовування, відсутності необхідності в технічному обслуговуванні й використання меншої кількості деталей.

Режими їзди ECO (економічний), робочий та звичайний

Можливість перемикання режимів їзди

Обирайте з трьох режимів їзди, створених для оптимізації ходових якостей в різноманітних умовах місцевості й забезпечення економії за рахунок зниження витрат палива.

Удосконалене багатомісне нерознімне сидіння VERSA-PRO

Сидіння в стилі «пікап»

Багатомісне нерознімне сидіння VERSA-PRO, що пропонується на моделі XT, включає відкидні пасажирські сидіння, як у вантажівок, з розташованим під ними герметичним водонепроникним коробом для багажу. Вони мають зміцнену вінілову обшивку збільшеної товщини з покриттям зі спеціального матеріалу, який забезпечує покращення зносостійкості й першокласний зовнішній вигляд. Високоякісна обшивка сидінь на мотовсюдиходах Traxter створена таким чином, щоб витримувати щоденне використання на фермі, робочому майданчику та бездоріжжі. Крім того, водійське сидіння моделі XT регулюється в діапазоні 8 см у поздовжньому напрямку (вперед-назад) для забезпечення більшого комфорту й зручнішої посадки та виходу з кабіни.

Відкрита передня панель зі знімним інструментальним ящиком і нижнім багажним відділенням під панеллю

Легко пристосовуваний багажний простір

Відкрита передня панель містить зручний знімний водонепроникний інструментальний бокс на 6 л (не має аналогів у галузі), який дозволяє користувачам ретельно й упорядковано зберігати необхідні інструменти та приладдя під час поїздок. Також передбачене багажне відділення під передньою панеллю з внутрішньою сумкою (23 л), що ідеально підходить для перевезення невеликих предметів першої необхідності. Разом зі знімним водонепроникним багажним відділенням під сидінням загальна місткість багажних відділень на мотовсюдиходах Traxter становить 61 л.

Лебідка на 2014 кг і передній бампер

Аналогова/цифрова приладова панель із вбудованим багажним відсіком

Повний жорсткий дах

Колісні диски та шини преміум-класу

14-дюймові (36 см) литі алюмінієві колісні диски чорного кольору з 27-дюймовими (69 см) шинами Maxxis Bighorn 2.0.

Специфікації

Двигун HD10
Режими їзди Економічний (ECO)/робочий/звичайний
Багажний простір Місткість багажних відділень 61 л
Колір
W Ширина 158 см
L Довжина 311 см
H Висота 198 см
WB Колісна база 212 см
GC Кліренс 28 см
W Ширина 158 см
L Довжина 311 см
H Висота 198 см
WB Колісна база 212 см
GC Кліренс 28 см
Двигун
Підвіска
Гальма
Шини / колісні диски
Розміри
Характерні властивості
Гарантія