Снігохід
BACKCOUNTRY X

Снігохід
BACKCOUNTRY X

Снігохід-кросовер, 50/50, який поєднує в собі точну, чутливу керованість на трасі й невимушену майстерність за її межами.

від 16 650 €
 
 Додати до порівняння
Вся представлена на сайті інформація, що стосується вартості товару, носить інформаційний характер і ні за яких умов не є публічною офертою, яка визначається положеннями (ст. Ст. 633, 641, 642 і гл.63 Цивільного кодексу України). Точну інформацію про вартість товару Ви зможете отримати від менеджера по електронній пошті або по телефону. Оплата в гривнях за комерційним курсом на день оплати.

Двигун ROTAX 850 E-TEC

Відчуйте більше потужності

Найпотужніший 2-тактний двигун у галузі.* Видає на 10 кінських сил більше, ніж його попередник, але його чутливість – це те, що дійсно вражає. Завдяки новій первинній муфті pDrive його чутливість до відкриття дросельної заслінки зросла на 30% у порівнянні з двигуном 800R E-TEC, забезпечуючи необхідний Вам миттєвий контроль.

*Зазначену потужність двигуна було виміряно на динамометричному стенді в оптимальних умовах роботи 2-тактних двигунів.

Система запуску E-TEC SHOT

Найлегший запуск

Запуск двигуна натисненням на кнопку без збільшення ваги. Після першого запуску з ручного стартера двигун заряджає ультраконденсатор і в подальшому при натисканні на кнопку SHOT на кермі система використовує енергію, накопичену в ультраконденсаторі, щоб перетворити магнето в електродвигун, який обертає маховик, і за допомогою технології E-TEC запускає двигун. Система важить майже на 9 кг менше у порівнянні зі звичайним електричним стартером. Система запуску SHOT можлива тільки завдяки ексклюзивній технології E-TEC, розробленій спеціально для снігоходів Ski-Doo.

Муфта PDRIVE

Швидка, ефективна, легка

Головним чинником швидкості снігоходів на платформі Rev Gen4 є нова муфта pDrive. В цій стовідсотково новій муфті крутний момент передається не традиційними ковзними кульками, а швидкими парними роликами, що не створюють тертя. Великі ролики з голчастими підшипниками, широкі противаги та конструкція «вал-на-валу» забезпечують плавність роботи та тривалий строк служби муфти. Вона вирізняється ультра-чутливим перемиканням, вражаючою постійністю обертів і легкою вагою – на 1,3 кг легша, ніж муфта TRA VII.

Платформа REV Gen4

Наступне покоління легенди

4 покоління платформи REV спроектоване з розрахунку на водіїв з агресивною манерою їзди по трасах з вузькою компактною конструкцією, яка дає водієві більшу свободу руху і більше можливості впливати на поведінку снігоходу. Краще центровані маси (особливо поперечні), легка вага й найкращі в галузі підвіски роблять цей транспортний засіб надзвичайно чутливим у керуванні.

Задня підвіска CMOTION

Керованість кросовера як на трасі, так і під час прокладання нового шляху

Підвіска, спеціально спроектована для кросовера, поєднує в собі такі найкращі конструктивні особливості спортивної підвіски rMotion та гірської підвіски tMotion як жорсткі передні й задні важелі з відмінним розподілом ваги для впевненого виконання поворотів та подорожування глухими місцями. Для неї, як і для останнього покоління задньої підвіски Ski-Doo, також властива зростаюча прогресія стиску (зміна відношення стиску амортизатора до стиску підвіски в робочому циклі), що забезпечує чудовий контроль та комфорт. Припідняті напрямні рейки допомагають краще заходити в повороти, збільшують швидкість руху та покращують економію пального.

Передня підвіска RAS 3 для кросовера

Точність у керуванні

Геометрія та рульове керування подібні до гірської передньої підвіски RAS 3 гарантують маневреність та відчуття легкості рульового керування як на трасі, так і поза нею. Підвіску оптимізовано для використання на кросовері, а два можливих варіанта бази лиж -102 см або 97,5 см – забезпечують кращу керованість.

Задній амортизатор KYB PRO 36

Ефективність, перевірена у перегонах

Перевірений у перегонах алюмінієвий амортизатор з регулюванням демпфування стиску без використання приладів.
Переглянута/переоцінена конструкція

Гусениця 41 X 371 X 5 см

Відмінна сила зчеплення будь-де

Ця гусениця складається з комбінації гнучких чашоподібних грунтозачерів для забезпечення високої прохідності поза межами траси та більш жорстких грунтозачепів для покращення сили зчеплення на утрамбованому снігу.

Багатофункціональна аналогова/цифрова приладова панель

Інформаційний центр

Стилізовані аналогові спідометр і тахометр доповнюються багатофункціональним тризонним РК-екраном, заповненим даними.

Специфікації

Платформа REV GEN4
Двигун ROTAX 850 E-TEC
Підвіска Передня RAS 3 / Задня cMotion
Колір
W Ширина от 1140 др 1180 мм
L Довжина 3110 мм
H Висота 1283 мм
W Ширина от 1140 др 1180 мм
L Довжина 3110 мм
H Висота 1283 мм
Двигун
Трансмісія
Підвіска
Розміри
Характерні властивості
Гарантія