Снігохід
EXPEDITION LE

Снігохід
EXPEDITION LE

Нещодавно оновлений Expedition LE, відтепер на відомій платформі REV Gen4, - це туристично-утилітарний снігохід, який пропонує водіям скористатися всіма перевагами його першокласних характеристик для дослідження диких місцевостей і для подорожей трасами.

від 16 000 €
 
EXPEDITION LE 900 ACE 16 000 €
 Додати до порівняння
Вся представлена на сайті інформація, що стосується вартості товару, носить інформаційний характер і ні за яких умов не є публічною офертою, яка визначається положеннями (ст. Ст. 633, 641, 642 і гл.63 Цивільного кодексу України). Точну інформацію про вартість товару, та його комплектацію Ви зможете отримати від менеджера любого Офіційного BRP-центра (дилера) по електронній пошті або по телефону. Оплата в гривнях за комерційним курсом на день оплати.

Платформа REV Gen4

Наступне покоління легенди

Легка, міцна і довговічна, створена для гусениці 51 см завширшки для максимального покращення прохідності та сили зчеплення, при цьому забезпечує точну керованість та всі переваги кабіни відкритої конструкції. Максимальна функціональність як на трасі, так і в позашляхових умовах експлуатації.

Багажник MULTI-LINQ

Візьміть із собою все

Цей багажник, на якому можна кріпити обладнання з системою кріплення LinQ від 40,5 см до 51 см завширшки, розширює можливості для використання різноманітного допоміжного приладдя. Численні конфігурації дозволяють перевозити до 56,7 кг вантажу.

Задня підвіска SC-5U

Спортивно-утилітарна універсальність

Наша спортивно-утилітарна підвіска покращує якість їзди як по трасі, так і по пухкому снігу. Шарнірно-з’єднана рейка збільшує силу зчеплення в глибокому снігу на задньому ходу або блокується під час буксирування.

Кросоверна передня підвіска RAS 3

Кросоверна точність

Геометрія і рульове керування, подібні до гірської підвіски RAS 3, забезпечують маневреність та відчуття зв’язку керма з колесами як на трасі, так і на бездоріжжі. Підвіска оптимізована для експлуатації в позашляхових умовах, а два можливих варіанти лижної бази 102 см та 97,5 см – доводять керованість до досконалості.

Двигун ROTAX 900 ACE TURBO

Потужність, новий ступінь досконалості

150-сильний* двигун Rotax 900 ACE Turbo забезпечує миттєве прискорення, щойно ви додаєте газу. Завдяки вбудованому турбокомпресору, спеціально розробленому для двигуна 900 ACE, водії отримують технологію, яку вони люблять, разом з надійною, потужною роботою двигуна, якої вони вимагають, в одній удосконаленій комплектації. Як і базовий 900 ACE, цей двигун з турбонаддувом також оснащений системою інтелектуального керування дросельною заслінкою з електричним приводом (iTC), трьома режимами їзди (спортивний, стандартним, економічний) та важелем дросельної заслінки, що керується великим або іншими пальцями.

*Потужність двигуна було виміряно на динамометричному стенді в оптимальних умовах експлуатації.

Двигун ROTAX 900 ACE

Ще більше потужності

Перехід на платформу REV Gen4 900 ACE дав можливість отримати додаткових 5 кінських сил* завдяки новій комплектації та компонентам, у тому числі новому повітрозабірнику, вихлопній системі та муфті pDrive. Ці зміни в конструкції дозволили здійснити нові налаштування двигуна, які підвищили його потужність.

*Потужність двигуна було виміряно на динамометричному стенді в оптимальних умовах експлуатації.

Двигун ROTAX 600R E-TEC

Миттєве зростання потужності. Негайний відгук.

Слідом за своїм старшим братом, флагманським двигуном Rotax 850 E-TEC із технологією E-TEC другого покоління, двигун Rotax 600R E-TEC на 30% швидше реагує на відкриття дросельної заслінки**, забезпечує чітке прискорення та встановлює новий стандарт у класі двигунів з робочим об’ємом 600 см³ потужністю 125 к.с.,* продовжуючи піднімати планку надійності та економії оливи й палива для 2-тактних двигунів.

*Потужність двигуна було виміряно на динамометричному стенді в оптимальних умовах експлуатації.
**Дані внутрішніх технічних випробувань порівняно з даними, отриманими під час випробувань двигуна 600 H.O. E-TEC.

Легке перемикання передач

Готовий до буксирування

Коробка передач з легким перемиканням передач з різними передатними числами ідеально підходить для буксирування важких вантажів завдяки своєму високому спротиву навантаження. Оптимальне змащування забезпечує високу надійність і безшумну роботу. Схема перемикання передач «підвищувальна-знижувальна-нейтральна» з кнопкою ввімкнення заднього ходу є зручною в користуванні.

Цифрова приладова панель з 4,5-дюймовим дисплеєм

Сучасний інформаційний центр

Повністю цифрова приладова панель з РК-дисплеєм із більш плоским кутом огляду для зручного зчитування інформації, стоячи чи сидячи.

Модульне сидіння

Створіть свою власну конфігурацію

Отримайте правильне співвідношення пасажиро- та вантажомісткості без інструментів: двомісне сидіння з достатнім простором для вантажу або одномісне сидіння з величезним простором для вантажу. Поручні для пасажира з підігрівом та щитками для захисту рук.

Специфікації

Платформа REV GEN4
Двигун ROTAX 900 ACE TURBO
ROTAX 900 ACE
Підвіска Передня RAS 3 / Задня SC-5U
Колір
W Ширина від 1140 до 1180 мм
L Довжина 3370 мм
H Висота 1330 мм
W Ширина від 1140 до 1180 мм
L Довжина 3370 мм
H Висота 1330 мм
Двигун
Трансмісія
Розміри
Підвіска
Характерні властивості