Снігоход
EXPEDITION SE

Снігоход
EXPEDITION SE

Точка перетину комфорту й функціональності

від 17 850 €
 
 Додати до порівняння
Вся представлена на сайті інформація, що стосується вартості товару, носить інформаційний характер і ні за яких умов не є публічною офертою, яка визначається положеннями (ст. Ст. 633, 641, 642 і гл.63 Цивільного кодексу України). Точну інформацію про вартість товару Ви зможете отримати від менеджера по електронній пошті або по телефону. Оплата в гривнях за комерційним курсом на день оплати.

Платформа REV-XU

Міцна і функціональна

Ця базова архітектура й конструкція встановлюють стандарт легкої ваги, міцності та керованості. Гнучке положення водія під час їзди дає можливість комфортно сидіти або стояти. Водій може витягнути ноги завдяки розташуванню підніжок у передньому положенні. Форми кабіни й задньої нижньої частини снігоходу оптимізовані для кращої прохідності та «плавучості» на глибокому снігу. Стиль конструкції – брутальний і динамічний.

Задня підвіска SC-5U

Спортивно-утилітарна універсальність

Наша спортивно-утилітарна підвіска робить керування як на трасі, так і по пухкому снігу досконалим. Рейки з шарнірним з’єднанням суттєво покращують силу зчеплення на глибокому снігу під час руху заднім ходом або блокуються під час буксирування.

Пневматична підвіска

Подорожуючи в повітрі

Водій обирає одне з п’яти заданих положень попереднього натягу пружини – на ходу – всього лише одним натисканням на клавішний перемикач, розташований на кермі. Широкий діапазон регулювань для налаштування їзди з різним навантаженням та в різних умовах.

Передня підвіска RAS 2

Максимальна точність

Оптимальна геометрія й легка вага компонентів забезпечують відмінну точність у керуванні та стійкість снігоходу, особливо в екстремальних умовах їзди, і зменшують крен під час заходу в поворот. Також у крутому стилі.

4-тактні двигуни ROTAX

Найудосконаленіші 4-тактні двигуни

Вибирайте будь-який з двох чотиритактних двигунів з покращеними характеристиками: 1200 4-TEC або 900 ACE. Обидві моделі оснащені нашою технологією інтелектуального керування дросельною заслінкою (iTC), яка значно підвищує чутливість двигуна до відкриття дросельної заслінки й пропонує три режими керування на вибір та оперування важелем великим або вказівним пальцем руки. Двигун 1200 4-TEC видає 130 кінських сил і витрачає 12,3 л/100 км пального в режимі ECO; витрата пального 90-сильного 900 ACE становить 10,8 л/100 км.

Двигун ROTAX 600 H.O. E-TEC

Лідер продажів, лідер за робочими характеристиками

Еталон економії пального, економії оливи, безперебійності в роботі та експлуатаційних характеристик для класу двигунів з робочим об’ємом 600 куб. см. Витрата пального на трасі – до 11,3 л/100 км. Практично без диму й запаху, властивих для двотактних двигунів, легко запускається. Легко консервується після закінчення сезону завдяки вбудованій функції автоматичної підготовки двигуна до зберігання протягом літнього сезону. Не дивно, що це – найпопулярніший двигун з робочим об’ємом 600 куб см в індустрії снігоходів *. 120 кінських сил

*За результатами продажів у роздрібній мережі станом на 31 грудня 2015 р.

Керування дросельною заслінкою пальцем

Варіанти під рукою

Блок керування дросельною заслінкою за бажанням можна повернути вперед для можливості керування шляхом натискання на важіль пальцем. Це зручно для зміни положення руки під час тривалих поїздок або для кращого контролю керування на нерівних поверхнях.

Трансмісія SYNCHROMESH

Перемикайтеся на повному ходу

Снігохід плавно зрушується з місця, навіть з великим навантаженням, завдяки двом переднім передачам і передачі заднього ходу. Однорядна схема перемикання 2-1-N-R розташована з правої сторони, і Ви можете спокійно перемикатися з підвищеної на понижену передачу «на льоту».

Лебідка WARN

Витягаємо з заметів

Лебідка з тяговим зусиллям 680 кг, оснащена пультом дистанційного керування, з висотою підняття вантажу 3 м і синтетичним тросом довжиною 12,2 м.

Кофр

ВІЗЬМИ ВСЕ ЩО ТРЕБА!

Міцний водонепроникний кофр місткістю 75 л, виготовлений інжекційним формуванням, встановлюється на тунель снігоходу й забезпечує ще більше місця для зберігання речей.

Специфікації

Платформа REV-XU
Підвіска Передня RAS 2 / Задня пневматична SC-5U
Двигун ROTAX 1200 4-TEC
Колір
W Ширина 1140-1180 мм
L Довжина 3370 мм
H Висота 1330 мм
W Ширина 1140-1180 мм
L Довжина 3370 мм
H Висота 1330 мм
Двигун
Трансмісія
Підвіска
Розміри
Характерні властивості
Гарантія