Снігохід
EXPEDITION SE

Модель Expedition SE 2020 модельного року - це розкішний комфорт і надійна функціональність у поєднанні з ідеальною хімією. Побудований на платформі REV Gen4, цей снігохід має повно конструктивних особливостей та компонентів, орієнтованих на виконання робіт, які роблять його надзвичайно дієздатним як на трасі, так і поза нею.

від 18 700 €
 
 Додати до порівняння
Вся представлена на сайті інформація, що стосується вартості товару, носить інформаційний характер і ні за яких умов не є публічною офертою, яка визначається положеннями (ст. Ст. 633, 641, 642 і гл.63 Цивільного кодексу України). Точну інформацію про вартість товару Ви зможете отримати від менеджера по електронній пошті або по телефону. Оплата в гривнях за комерційним курсом на день оплати.

Двигун ROTAX 900 ACE TURBO

Потужність, новий ступінь досконалості

150-сильний* двигун Rotax 900 ACE Turbo забезпечує миттєве прискорення, щойно ви додаєте газу. Завдяки вбудованому турбокомпресору, спеціально розробленому для двигуна 900 ACE, водії отримують технологію, яку вони люблять, разом з надійною, потужною роботою двигуна, якої вони вимагають, в одній удосконаленій комплектації. Як і базовий 900 ACE, цей двигун з турбонаддувом також оснащений системою інтелектуального керування дросельною заслінкою з електричним приводом (iTC), трьома режимами їзди (спортивний, стандартним, економічний) та важелем дросельної заслінки, що керується великим або іншими пальцями.

*Потужність двигуна було виміряно на динамометричному стенді в оптимальних умовах експлуатації.

Двигун ROTAX 900 ACE

Ще більше потужності

Перехід на платформу REV Gen4 900 ACE дав можливість отримати додаткових 5 кінських сил* завдяки новій комплектації та компонентам, у тому числі новому повітрозабірнику, вихлопній системі та муфті pDrive. Ці зміни в конструкції дозволили здійснити нові налаштування двигуна, які підвищили його потужність.

*Потужність двигуна було виміряно на динамометричному стенді в оптимальних умовах експлуатації.

Двигун ROTAX 600R E-TEC

Миттєве зростання потужності. Негайний відгук.

Слідом за своїм старшим братом, флагманським двигуном Rotax 850 E-TEC із технологією E-TEC другого покоління, двигун Rotax 600R E-TEC на 30% швидше реагує на відкриття дросельної заслінки**, забезпечує чітке прискорення та встановлює новий стандарт у класі двигунів з робочим об’ємом 600 см³ потужністю 125 к.с.,* продовжуючи піднімати планку надійності та економії оливи й палива для 2-тактних двигунів.

*Потужність двигуна було виміряно на динамометричному стенді в оптимальних умовах експлуатації.
**Дані внутрішніх технічних випробувань порівняно з даними, отриманими під час випробувань двигуна 600 H.O. E-TEC.

Платформа REV Gen4

Наступне покоління легенди

Легка, міцна і довговічна, створена для гусениці 51 см завширшки для максимального покращення прохідності та сили зчеплення, при цьому забезпечує точну керованість та всі переваги кабіни відкритої конструкції. Максимальна функціональність як на трасі, так і в позашляхових умовах експлуатації.

Задня підвіска SC-5U

Спортивно-утилітарна універсальність

Наша спортивно-утилітарна підвіска покращує якість їзди як по трасі, так і по пухкому снігу. Шарнірно-з’єднана рейка збільшує силу зчеплення в глибокому снігу на задньому ходу або блокується під час буксирування.

Багажник MULTI-LINQ

Візьміть із собою все

Цей багажник, на якому можна кріпити обладнання з системою кріплення LinQ від 40,5 см до 51 см завширшки, розширює можливості для використання різноманітного допоміжного приладдя. Численні конфігурації дозволяють перевозити до 56,7 кг вантажу.

Утилітарний ящик з системою кріплення LINQ

Ще більше вантажного простору

135 літрів простору, що запирається на замок, захищеного від атмосферних дій. Вбудований тримач для сокири й пилки, плюс точки кріплення для ременів та два місця для кріплення допоміжного обладнання 40,5 см завдовжки на кришці ящика.

Пневматична підвіска

Їздимо на повітрі

Водій вибирає одне з п’яти налаштувань попереднього натягу задньої пневматичної підвіски – під час руху – простим натисканням на кулісний перемикач на кермі. Широкий діапазон регулювання для пристосування їзди до навантаження або стану траси.

Легке перемикання передач

Готовий до буксирування

Коробка передач з легким перемиканням передач з різними передатними числами ідеально підходить для буксирування важких вантажів завдяки своєму високому спротиву навантаження. Оптимальне змащування забезпечує високу надійність і безшумну роботу. Схема перемикання передач «підвищувальна-знижувальна-нейтральна» з кнопкою ввімкнення заднього ходу є зручною в користуванні.

Вибір гусениці

Оберіть свій зачеп

Ви можете обрати будь-який з трьох можливих варіантів гусениці 51 см завширшки: Silent Cobra WT з ґрунтозачепами висотою 38 мм (стандартна комплектація), шиповану гусеницю Silent Ice Cobra WT з ґрунтозачепами висотою 38 мм (опція) або Cobra WT з ґрунтозачепами висотою 45,5 мм (опція).

Цифрова приладова панель з 7,2-дюймовим дисплеєм

Новий огляд

Повністю цифрова приладова панель з РК-дисплеєм із більш плоским кутом огляду для зручного зчитування інформації, стоячи чи сидячи.

Специфікації

ПЛАТФОРМА REV GEN4
ДВИГУНИ ROTAX 900 ACE TURBO
ПІДВІСКИ Передня RAS 3/Задня SC-5U пневматична
Колір
W Ширина від 1140 до 1180 мм
L Довжина 3336 мм
H Висота 1405 мм
W Ширина від 1140 до 1180 мм
L Довжина 3336 мм
H Висота 1405 мм
Двигун
Трансмісія
Розміри
Підвіска
Характерні властивості