Снігохід
FREERIDE 154/165

Снігохід
FREERIDE 154/165

Маючи ненаситний апетит до драматичних перепадів висоти, стрибків через замети та незгасаюче бажання досягти ще більшого успіху, ніж минулого разу, Freeride 154/165 2020 модельного року створений для тих, хто робить неможливе можливим у світі снігоходів. Пропонуються моделі з системою запуску E-TEC SHOT.

від 18 850 €
 
 Додати до порівняння
Вся представлена на сайті інформація, що стосується вартості товару, носить інформаційний характер і ні за яких умов не є публічною офертою, яка визначається положеннями (ст. Ст. 633, 641, 642 і гл.63 Цивільного кодексу України). Точну інформацію про вартість товару Ви зможете отримати від менеджера по електронній пошті або по телефону. Оплата в гривнях за комерційним курсом на день оплати.

Двигун ROTAX 850 E-TEC

Відчуйте ще більше потужності

Найпотужніший двотактний двигун у галузі.* Він видає на 10 кінських сил (165 к.с.) більше, ніж його попередник, але його прийомистість – це те, що дійсно вражає. Завдяки новій первинній муфті він на 30% швидше реагує на зміни керуючого сигналу порівняно з двигуном 800R E-TEC, забезпечуючи миттєвий вихід на максимальні оберти на ваш запит.

*Потужність двигуна було виміряно на динамометричному стенді в оптимальних умовах експлуатації 2-тактних двигунів.

Система запуску E-TEC SHOT

Найлегший запуск

Запуск двигуна простим натисненням на кнопку, практично без збільшення ваги. Після першого запуску з ручного стартера двигун, працюючи, заряджає ультраконденсатор, і в подальшому, щоб завести двигун, достатньо просто натиснути на кнопку SHOT на кермі. Система використовує заряд, накопичений в ультраконденсаторі, щоб перетворити магнето в електродвигун, який обертає маховик і за допомогою технології E-TEC запускає двигун. Майже на 9 кг легша порівняно зі звичайним електричним стартером. Поєднує в собі ексклюзивну технологію E-TEC, спеціально розроблену для снігоходів Ski-Doo.

Платформа REV Gen4

Наступне покоління легенди

Ключем до маневреності Freeride стала максимальна централізація ваги платформи REV 4-го покоління. Фірмова рама пірамідальної форми, нова передня підвіска з штампованого алюмінію і теплообмінник нової конструкції гарантують міцність і легковагість платформи.

Муфта PDRIVE

Швидка, ефективна, легка

Своїй швидкості снігоходи на платформі REV завдячують новій муфті pDrive. В цій досконалій муфті крутний момент передається не традиційними ковзними кульками, а швидкими парними роликами, що не створюють тертя. Великі ролики з голчастими підшипниками, широкі відцентрові противаги та конструкція «вал на валу» забезпечують плавну роботу та тривалий строк служби муфти. Нова муфта pDrive відрізняється надзвичайно чутливим перемиканням, вражаючою постійністю обертів і легкою вагою (на 1,3 кг легша, ніж муфта TRA VII).

Потік холодного повітря

Завжди холодний

Вентиляційні отвори в бічній панелі покращують надходження повітряного потоку до компонентів приводу, забезпечуючи краще охолодження й оптимальні робочі характеристики двигуна.

Амортизатори KYB PRO

Спортивні амортизатори

Ці амортизатори входять у стандартну комплектацію на гоночних снігоходах MXZx 600RS, тож ви знаєте, що вони надзвичайно ефективні й надійні в найважчих умовах експлуатації. Конструкція з виносним резервуаром покращує експлуатаційні якості амортизаторів, до того ж вони підлягають ремонту/заміні. Ручка регулювання демпфування стиску усуває необхідність використання інструментів; регулювання відбою також здійснюється стандартним способом.

Особливості конструкції гірського снігоходу

Розроблений для гір

Ми вдосконалили конструкцію гірських снігоходів, досягнувши легшої та більш передбачуваної керованості в будь-яких умовах. Вузькі панелі корпусу, нижній піддон, тунель і підніжки розроблені для забезпечення оптимальної взаємодії зі снігом під час маневрування в горах. Відкритий край тунелю усуває спротив.

Повнорозмірні підніжки

Надійна опора

Жорстка повнорозмірна решітчаста конструкція з пресованого алюмінію з широкими отворами для швидкого видалення снігу та чудового зчеплення. Забезпечує положення на всю ступню для кращого комфорту та контролю, до того ж легша на 0,5 кг.

Задня підвіска TMOTION

Прокладає шлях разом з вами

Підвіска tMotion нахиляється в сторони, полегшуючи входження в крен, завдяки шарнірному з’єднанню в центральному вузлі між заднім важелем і сергою стабілізатора поперечної стійкості та передніми роздвоєними пласкотрубними важелями. Оптимальне передатне співвідношення робить їзду по трасі ще комфортнішою.

Динамічна керованість

Ще впевненіша їзда

Удосконалена конструкція шпинделя лижі і лижного гальма на кріпленнях для більш передбачуваної керованості та впевненої їзди по крутих схилах і нерівній місцевості.

Специфікації

ПЛАТФОРМА REV GEN4
ДВИГУН ROTAX 850 E-TEC
ПІДВІСКИ Передня RAS 3/ Задня tMotion
Колір
W Ширина від 1080 до 1110 мм
L Довжина 3312 мм
H Висота 1368 мм
W Ширина від 1080 до 1110 мм
L Довжина 3312 мм
H Висота 1368 мм
Двигун
Трансмісія
Розміри
Підвіска
Характерті властивості