Снігохід
SUMMIT SP

Снігохід
SUMMIT SP

Модель Summit SP Ski-Doo 2019 м.р. дозволяє здійснювати довші поїздки, долати більші відстані й діяти впевненіше. Вона є надзвичайно чутливою до дій водія, що забезпечує легку керованість снігоходу й дає можливість миттєво збільшувати потужність для подолання загрозливого гірського рельєфу.

від 14 550 €
 
SUMMIT SP 146 600R E-TEC 14 550 €
 Додати до порівняння
Вся представлена на сайті інформація, що стосується вартості товару, носить інформаційний характер і ні за яких умов не є публічною офертою, яка визначається положеннями (ст. Ст. 633, 641, 642 і гл.63 Цивільного кодексу України). Точну інформацію про вартість товару Ви зможете отримати від менеджера по електронній пошті або по телефону. Оплата в гривнях за комерційним курсом на день оплати.

Двигун ROTAX 850 E-TEC

Відчуйте більше потужності

Найпотужніший 2-тактний двигун у галузі.* Видає на 10 кінських сил більше, ніж його попередник, але його чутливість – це те, що дійсно вражає. Завдяки новій первинній муфті pDrive його чутливість до відкриття дросельної заслінки зросла на 30% у порівнянні з двигуном 800R E-TEC, забезпечуючи необхідний Вам миттєвий контроль.

*Зазначену потужність двигуна було виміряно на динамометричному стенді в оптимальних умовах роботи 2-тактних двигунів.

Двигун ROTAX 600R E-TEC

Миттєве збільшення потужності. Негайний відгук.

Слідом за своїм великим братом Rotax 850 E-TEC з технологією E-TEC другого покоління, двигун Rotax 600R E-TEC має на 30% кращу чутливість до відкриття дросельної заслінки *, забезпечує швидке прискорення та встановлює новий стандарт двигунів з робочим об’ємом 600 куб. см, водночас продовжуючи тримати високу планку в надійності й оливо- та паливоекономічності 2-тактних двигунів.

*На основі даних внутрішніх технічних випробувань двигунів 600H.O. E-TEC

Платформа REV Gen4

Наступне покоління легенди

Ключем до успіху моделі Summit є відмінне центрування ваги, яке забезпечується платформою REV 4-го покоління. Фірмова пірамідальна рама, нова виливана алюмінієва передня підвіска та теплообмінник нової конструкції роблять платформу міцною й легковагою.

Муфта PDRIVE

Швидка, ефективна, легка

Головним чинником швидкості снігоходів на платформі Rev Gen4 є нова муфта pDrive. В цій стовідсотково новій муфті крутний момент передається не традиційними ковзними кульками, а швидкими парними роликами, що не створюють тертя. Великі ролики з голчастими підшипниками, широкі противаги та конструкція «вал-на-валу» забезпечують плавність роботи та тривалий строк служби муфти. Вона вирізняється ультра-чутливим перемиканням, вражаючою постійністю обертів і легкою вагою – на 1,3 кг легша, ніж муфта TRA VII.

Задня підвіска TMOTION

Прокладає новий шлях разом з вами

Підвіска tMotion нахиляється в сторони, зменшуючи зусилля під час заходу в крен, завдяки шарнірному з’єднанню в центральному вузлі між заднім важелем і стабілізатором поперечної стійкості та передніми двійними пласкотрубними важелями. Зростаюча прогресія стиску робить їзду по трасі навіть ще комфортнішою.

Легка гусениця POWDERMAX з гнучкими краями

Висока прохідність

Новий 9-сантиметровий крок між ланками зменшує вагу гусениці й утримує сніг між грунтозачепами, покращуючи прохідність. Ексклюзивна конструкція гусениці шириною 41 см також сприяє кращій «плавучості» та посилює силу зчеплення з поверхнею, зберігаючи маневреність снігоходу. Краї гусениці гнуться, зменшуючи зусилля, необхідне для заходу в крен. Висота грунтозачепа – 6,3 см.

Гірська ергономіка

Ви – в центрі уваги

Ми спроектували нову модель Summit, щоб Ви могли дозволити собі більше, докладаючи при цьому менше зусиль. Вузький корпус, конусоподібний тунель, паливний бак, сидіння та органи керування на кермі є надзвичайно компактними і вузькими, залишаючи Вам більше простору для рухів. Ваші ноги також будуть нам вдячні за більш пласку форму підніжок.

Конструкція, спеціально розроблена для гірських подорожей

Створений для гір

Ми удосконалили конструкцію гірського снігоходу, зробивши керування ще легшим, а поведінку транспортного засобу – ще більш передбачуваною в будь-яких умовах експлуатації. Вузькі корпусні панелі, піддон корпусу, тунель і підніжки сприяють оптимальній взаємодії зі снігом під час маневрування гірськими стежками. Відкритий край тунелю усуває спротив.

Передня підвіска RAS 3

Точне керування

Точна, передбачувана керованість і відмінне поглинання ударів, навіть у жорстких умовах, завдяки найсучаснішій передня підвісці на A-подібних важелях з нестандартною довжиною ходу.

Специфікації

Платформа REV GEN4
Підвіски Передня RAS 3 / Задня tMotion
Двигуни ROTAX 850 E-TEC
ROTAX 600R E-TEC
Колір
W Ширина от 1080 до 1110 мм
L Довжина 3110 мм
3312 мм
3445 мм (850 E-TEC® only)
3503 мм (850 E-TEC® only)
H Висота 1386 мм
W Ширина от 1080 до 1110 мм
L Довжина 3110 мм
3312 мм
3445 мм (850 E-TEC® only)
3503 мм (850 E-TEC® only)
H Висота 1386 мм
Двигун
Трансмісія
Підвіска
Розміри
Характерні властивості
Гарантія