26-го січня 2019 стартував перший етап Чемпіонату України з Кантрі Кросу серед квадроциклів і мотовсюдиходів. Чим була приваблива сама гонка і які нововведення в цьому сезоні чекають учасників, спробуємо розібратися.

Перш за все поговоримо про нововведення. На відміну від минулого року основні зміни в регламенті торкнулися класів учасників. Якщо раніше були класи: ATV-Cross, Light, Medium, Hard, UTV, UTV-Turbo, UTV-Production та UTV-Super. То в цьому сезоні багато класів скасували, і в підсумку ми маємо в спортивному сезоні 2019 ось таку ​​картину.

Дитячі класи без змін: JUNIOR-90 і JUNIOR-125, це квадроцикли з об’ємом двигуна до 90 куб.см. і від 91 куб.см. до 125 куб.см. Відповідно.

Також без змін залишився клас ATV-Cross. Це квадроцикли з механічною КПП незалежно від об’єму двигуна. Клас ATV зазнав напевно найсерйозніші зміни і перетворився просто в абсолют, тепер в цьому класі їдуть все квадроцикли обладнані КПП з варіатором і об’ємом двигуна від 250 куб.см. до 1000 куб.см. включно.

У класі мотовсюдиходи (side-by-side) скасували UTV-Turbo і UTV-Production, розширивши клас UTV. Тепер в ньому їдуть мотовсюдиходи з об’ємом двигуна від 800 куб.см. до 1200 куб.см., незалежно від наявності турбіни або наддуву, з механічною коробкою передач або варіатором і потужністю ДВС згідно заводської специфікації до 150 к.с.


В клас UTV-Super входять всі мотовсюдиходи SSV з об’ємом двигуна до 1200 куб.см., з турбіною або нагнітачем і потужністю згідно заводської специфікації більше 151 к.с. Ще однією зміною став мінімальний розмір страхового поліса для учасника – він тепер становить 30000 гривень. Ніби як і все що до змін, але я все одно настійно рекомендую ознайомитися з регламентом змагань на сайті організатора.

 

Тепер пару слів про самі перегони. Відкриття спортивного сезону пройшло в околицях міста Зміїв Харківської обл. Міцний мороз напередодні і сніг глибиною до метра не злякали ні організаторів, ні учасників які приїхали з усієї України!

Дуже приємно було побачити велику кількість юних райдерів, які наповнили дитячі класи. У дорослих заліках я нарахував близько десяти нових учасників, більша частина їх була з Харкова і Києва, що в черговий раз підтвердила статус того що Харків і Київ є столицями квадроспорту.

Траса протяжністю більше п’яти кілометрів була прокладена вздовж мальовничого берега річки Сіверський Донець. Пересуватися уздовж неї було практично не можливо через величезну кількість снігу, тому всі фото і відео далися нам на цій гонці з особливою важкістю. Мороз -10 з ранку до вечора змінився зливою перетворивши всю локацію в величезний крижаний каток Снігової королеви!

Докладний фото звіт про ці змагання можна знайти на нашій сторінці в Фейсбук.

 

Дивіться, читайте, підписуйтесь:

YouTube

Instagram

Facebook

Web-sites:

https://www.logos-sport.com.ua/ru/statii/

https://brp-world.com/ua/home.action

***

Змагання проводяться під егідою Федерації мотоспорту України

Генеральний спонсор змагань – компанія Логос-Спорт, ексклюзивний дистриб’ютор техніки BRP в Україні

Організатор змагань – Громадська Організація «Квадроциклетний Клуб« Адреналін ».

За організаційної та фінансової підтримки офіційного дилера BRP в Харкові і харківській області – BRP центр Харків.

 

Партнери:

ALeXX – перший креативний коньяк у стилі Fusion

INKERMAN – бездоганне ім’я з 1961 року. Святкуй перемоги з гідними твоеї поваги!

 

Інформаційний партнер:

– Інтернет-портал «AutoRia»

 

Подивитися, як проходили попередні етапи можна тут >>>

 

До зустрічі на наступному етапі змагань!

***

Адреса цієї сторінки в інтернеті тут >>